Digitaalisen ulkomainonnan ostajan opas

Kasvata liiketoimintaa yhdistämällä digitaalisuus ja sijainti

LATAA OPAS:

DOOH ("Digital Out Of Home") eli digitaalinen ulkomainonta on nopeimmin kasvavia mainosmuotoja. Vahvasti visuaalisen mainoskanavan suosio syntyy ohittamattomasta näkyvyydestä lähellä kuluttajaa, helposta massojen tavoittavuudesta ja korkeasta kohdennettavuudesta. Digitaalinen ulkomainonta taipuu vaivattomasti osaksi monikanavaista kampanjaa. Alati kehittyvä mainosmuoto tuo mainostajalle uusia mahdollisuuksia sekä mainonnan visualisuuteen että sen automaatioon ja kohdentamiseen.

Keskisuomalainen ja IAB Finland ovat tuottaneet konkreettisen oppaan, jonka avulla voit hyödyntää digitaalista ulkomainontaa yrityksesi mainonnassa. Opas on suunniteltu yrityksen markkinoinnista ja mainonnasta vastaaville henkilöille.

Luettuasi tämän oppaan, tiedät:

  • Mitä digitaalinen ulkomainonta (DOOH) on, ja mitä sillä voidaan saavuttaa
  • Miten suunnittelet digitaalisen ulkomainonnan kampanjan
  • Miten ostat digitaalista ulkomainontaa
  • Miten mittaat digitaalisen ulkomainonnan tuloksia
  • Miten toimia vastuullisesti digitaalista ulkomainontaa tehtäessä
  • Tulevaisuuden trendit